EJ6 z B18C6

„Samochód posiadam od roku. Kupiłem seryjne d16Y7, od tamtego czasu wiele się zmieniło.” – Marcin

10389425_660297240750060_5074732390059366206_n

Pierwsze modyfikacje to zamiana Y7 na jednostkę z VTECiem:

SILNIK
– d16w4 +ostry wałek stage 2 comp cams+ regulowane kółko VMS

ELEKTRONIKA:
– komputer p28

UKŁAD DOLOTOWY:
– kolektor ssący z d16y8 rozwiercony na 6omm
– przepustnica h22a
– hydroshield INJEN
CAI 3″
filtr stożkowy

UKŁAD WYDECHOWY:
– kolektor 4-2-1 Megan Racing
– tłumik środkowy proex
– układ przelotowy 2′ z ocynku
– wydech końcowy RM motors 8

UKŁAD NAPĘDOWY:
– skrzynia Hybryda na bazie s40 z fd 4.4 trzecim i czwartym przełożeniem z L3
– lekki zamach 212 4.2 kg
– sprzęgło EXEDY 212

10665712_570715883056699_7692620678120922987_nDzisiaj samochód jest w trakcie SWAPA
MOC NIE ZNANA ALE MOZNA POWIEDZIEC 200+ :

SILNIK:
– b18c6 + ostre wałki skunk 2 pro2 regulowane kółka BLOX’a
– wtryski 320 cc
– sprężynki i talerzyki supertech

ELEKTRONIKA:
komputer p28

UKŁAD DOLOTOWY:
– kolektor ssący integra
– przepustnica integra
hydroshield INJEN
– CAI 3″
– filtr stożkowy simota

UKŁAD WYDECHOWY:
– kolektor przerobiony z b18c4
– tłumik środkowy proex
– układ przelotowy 2′
– wydech końcowy RM motors 8

UKŁAD NAPĘDOWY:
– skrzynia s4c

ZAWIESZENIE:
– TA technix
– felgi BK267 BM kolor gun metal

UKŁAD HAMULCOWY:
– seria: przód

STYLING:
– lampy przednie ala type r + pomarańczowe ambery
– lampy tył USDM.
– dokładka tylna
– lotka replika MUGEN
– uchwyty chłodnic,zbiorników itp pomalowane na czarno
– pokrywa zaworów pomalowana lakierem VHT
– dokładka MUGEN style
– gril ala type r + ori emblemat MUGEN
– lusterka SPOON style

ŚRODEK:
– fotele typeR z EP3

1375046_649274648518986_5490970924485364445_n (1)